vineri, 5 iunie 2009

Minunile de la OTV

-8">

Trebuie sa recunosc. Ma uit la OTV. Dan diaconescu a devenit un drog pentru Romania. Nu te poti abtine fara a da cel putin 2 minute pe postul minune in fiecare seara pentru a vedea ce a mai copt mintea soarecelui de garsoniera Dan Senzational Diaconescu. Ieri seara de exemplu, omul cu costume Apaca, cred ca a vrut sa vada cat de rezistent este auzul telespectatorilor sai, care mai asteptau sa vada daca Ogica a facut dragoste cu Angela-Elodia de la Oradea si i-a avut drept invitati pe cei mai faimosi cantareti ai momentului- Roxi Manelista si Marian Valorosu.

Sincer prima oara am crezut ca Danut, omul minune al televiziunilor, vrea sa faca misto de cei doi cercopiteci(astia cred ca sunt veriga lipsa in evolutia oamenilor simplii in cocalari). Dar ce sa vezi, Senzationescu vrea sa difuzeze tot albumul playback-uit de Roxi- Maimutica si Marian Ieftinul. Hai, zic acum, poate a inregistrat si ea mai bine, si-a mai bagat vocea pe un sintetizator si macar e facuta melodia astfel incat sa se poata asculta. Greseala mea, am lasat televizorul cu sonor cand au inceput cele doua staruri “sa cante”. Imediat la auzul vocii suave a sopranei de centura- Roxana Oancea= Roxi Manelista a inceput sa se invarta apartamentul in jurul meu. Pe langa asta, in momentul in care a deschis si Marian Ieftinul gura deja au inceput sa imi sangereze urechile. Asta din urma mai era si dat cu ceva pe fata si aici cred ca cele de la machiaj de la Otv au vrut sa faca misto de el pentru ca arata ca, o pitipoanca ce si-a dat cu crema autobronzanta pe fata si si-a lasat gatul alb.

Pana la urma dupa doua triluri nu am mai rezistat si am tras televizorul din priza de teama ca poate se deschide din greseala si mai aud “dulcele glas” al lui Roxi Maimutica.

Daca vrea cineva sa se convinga de adevaratul talent al acestei dive care spune in stanga si in dreapta ca primeste 1500 de euro pe prestatie(acum nu stiu, daca sexuala sau muzicala) am sa pun aici si un link catre pagina ei personala.


http://roxy-manelista.page.tl/


PS: stiu ca prin chestia asta ii fac reclama unuia din cele mai mari rebuturi din muzica romaneasca dar nu ma pot abtine sa nu zic ceva despre aceasta minune muzicala.

PPS: daca ar fi sa ma fac lunetist cred ca aceasta fiinta diforma ar fi prima careia i-as trage un glont intre ochi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Harta celor interesati

google analytics

Modified by Blogger Tutorial

VANATORUL DE VISE ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP