joi, 4 iunie 2009

Prima postare pe noul blog

Prima oara as vrea sa salut si eu pentru ca asa este civilizat.
A doua oara ar trebui sa imi expun motivul pentru care am facut acest blog. Sincer? Nu stiu si habar nu am. Pe cel vechi nu am mai scris de foarte mult timp si acum sincer nu prea mai pot pentru ca am uitat parola de la el si astfel nu mai pot intra sa postez. Poate asta nou o sa fie mai cunoscut si nu o sa imi para rau de pierderea celuilalt. I-am ales titlul "viata mea" pentru ca acesta strange in sinea lui totul. Dragostea, frustrarea, fericirea etc., etc.
Ce sa mai incolo si incoace trebuie sa ma pun sa incep sa scriu pe el si poate il va remarca cineva. De asta promit ca ma tin si incer sa postez zilnic cate ceva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Harta celor interesati

google analytics

Modified by Blogger Tutorial

VANATORUL DE VISE ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP