joi, 4 iunie 2009

Pentru motivul meu de a trai

Mi se pare corect ca prima mea postare propriu zisa pe acet blog sa fie pentru cea care imi lumineaza viata. Da puiule tu esti fiinta suprema pentru mine. De fiecare data cand ma gandesc la tine totul in jurul meu capata un alt sens. Nu am crezut niciodata ca am sa pot iubi atat de mult vreodata. In viata nu se ofera foarte multe sanse si acum consider ca prin tine mi s-a acordat acea sansa suprema, sansa pe care o primesti doar odata in viata. Trebuie sa fac ca totul sa fie bine. Stiu ca sunt momente cand te stresez cu intrebarile mele, cu acesta curiozitate maladiva care te agaseaza de fiecare data. In orice caz sa stii ca nu o fac decat din ideea ca as putea sa te ajut, sa te fac sa treci mai usor peste clipele mai putin frumoase din viata ta. Inca nu ne-am mutat impreuna si abia astept sa vina acea clipa desi stiu ca o sa urmeze o perioada de acomodare pentru mine in care va trebui sa fiu si eu mai ordonat, sa ma invat sa duc gunoiul in fiecare seara. Dar sa stii ca nu imi pare rau, chiar astept cu sufletul la gura aceea perioada. Vreau sa adorm cu tine in brate in fiecare seara si sa ma trezesc privindu-ti chipul adormit parca implorandu-ma sa pasesc incet sa nu cumva sa fac vreun zgomot. Sper, de fapt stiu ca o sa ne intelegem chiar daca o sa mai avem inevitabil mici certuri(ce ar fi dragostea fara aceste mici certuri?) dar sunt sigur ca pana la urma o sa trecem peste ale asa cum treci peste un mic paraias de munte. Ce sa mai stiu ca te plictisesc cand vorbesc mult asa ca o sa inchei aici. Te iubesc mult si te voi iubi si dupa ce voi inchide ochii pentru totdeauna!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Harta celor interesati

google analytics

Modified by Blogger Tutorial

VANATORUL DE VISE ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP