miercuri, 16 decembrie 2009

De ce am votat?

-Am votat pentru ca ne place o tara in faliment si vrem sa ne asiguram ca ajunge in acel stadiu.
-Am votat pentru ca nu vrem un buget care sa multumeasca toate paturile sociale din Romania.
-Am votat pentru ca sistemul de invatamant nu este atat de slab cat am fi vrut.
-Am votat pentru ca ne dorim sa mergem in spitale cu medicamente de acasa.
-Am votat pentru ca inca nu ne-am plictisit de aceleasi fete de politicieni la televizor.
-Am votat pentru ca avem euro pusi de o parte si vrem ca acesta sa creasca cat mai mult.
-Am votat pentru ca nu ne plac strainii si incercam sa nu ii atragem cu turismul local.
-Am votat pentru ca vrem sa ii multumim celui care ne talhareste in plina strada.
-Am votat pentru ca ne dorim ca marii corupti sa nu ajunga cat mai repede dupa gratii.
-Am votat pentru ca vrem sa fim someri si astfel sa stam mai mult cu familia.
-Am votat pentru ca vrem sa avem un zid de beton in jurul tarii.
-Am votat pentru ca ne plac mitocanii.
-Am votat pentru ca ne plac drumuri inzapezite si orele lungi petrecute in frig.
-Am votat pentru ca suntem multumiti sa platim spagi in stanga si-n dreapta.
-Am votat pentru ca ne convine in continuare sa fim condusi de fostii colaboratori ai securitatii.
-Am votat pentru ca nu vrem bani mai multi pentru cercetare.

1 comentarii:

Anonim spunea...

-am votat, ca asa este mentalitatea balcanica
-am votat ca sa se inteleaga cum de acest popor nu a reusit in istorie sa scuture ocupatia straina.

Trimiteți un comentariu

Harta celor interesati

google analytics

Modified by Blogger Tutorial

VANATORUL DE VISE ©Template Nice Blue. Modified by Indian Monsters. Original created by http://ourblogtemplates.com

TOP